Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat ogledali veličastno mošejo Šejka Al Zajeda, ki je ena najlepših, najbolj fotogeničnih stavb, kar sem jih v življenju videla. Tokrat smo si jo ogledali še ponoči in naredili nekaj super nočnih fotografij z odsevom mošeje v vodi.

Arabci so mojstri lepih pogledov na najlepše stavbe.
Tokratni večerni izlet po Abu Dhabiju je bil zadetek v polno. Vodička je bila Romunka, ki že vrsto let živi v Abu Dhabiju in mojstrsko nas je v (pre)kratkem času, ki je bil namenjen izletu, popeljala na nekaj najlepših točk mesta. Ogledali smo si tudi predstavo osvetljenih dronov nad muzejem Abu Dhabi Louvre, ki smo si ga ogledali že ob prejšnjem obisku, se ustavili še za kratek ogled osvetljene predsedniške palače in Palače Emirates in tako dobili idejo kaj bi si ogledali v lastni režiji naslednji dan.

Tako smo se že dopoldne odpravili s taksijem do Stolpov Etihad (Etihad Towers). Razgledna ploščad je na 305 m, to je v 74. nadstropju in pogledi vse naokrog so fantastični, še posebej pogled na Emirates Palace in na predsedniško palačo, ki sta bila naša naslednja cilja.

Kar peš smo se čez cesto odpravili proti Emirates Palace, ki je v bistvu Mandarin Oriental hotel. Vodička nam je že prejšnji dan povedala, da ima hotel poseben vstopni portal, skozi katerega lahko v hotel vstopajo le kronane glave in visoki gostje vladarja Združenih arabskih emiratov in nihče drug. Tako smo se morali proti hotelu podati po poti, ki je namenjena navadnim obiskovalcem. Hotel je veličasten, tako zunaj, kot tudi znotraj. Namenili smo se v njegovo kavarno, ki je namenjena tudi zunanjim gostom in si naročili…..kapučino, posut z zlatimi delčki in še eno »zlato« pijačo! Cena je sicer zasoljena, a koliko ljudi se lahko pohvali, da je pilo zlat kapučino!
Po postanku v kavarni hotela, kjer smo si spočili noge, smo se odpeljali še v predsedniško palačo-Qasr Al Watan.

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Twee Rivieren drugič

Najin safari po Kalahariju se je bližal koncu. Iz Mata Mate smo se odpravili...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj