New York

Celo poletje brez dopusta! No ne čisto celo poletje, saj je konec avgusta vendarle še poletje. Potem pa za nameček še netipični poletni dopust, potovanje v New York. Vsi načrti za nekaj dni morskega dopusta so padli v vodo, ko smo nenadejano dobili vabilo na poroko daljnega sorodnika v New Yorku. Pa gremo, je padla odločitev, ko je po pošti priromalo še uradno vabilo in Damir je začel iskati letalske karte. Najugodnejše karte so bile iz Benetk in to direktni let na JFK z Delto.
Nevina družina je odletela že en teden prej kot mi, da so dolgo pot v Ameriko izkoristili še za potepanje po vzhodni obali Amerike, midva in nečakinja Lea pa smo šli na pot teden dni kasneje.
Letališče v Benetkah je zelo dobro izhodišče za lete posvetu, pa še predaleč od Ljubljane ni, seveda če gre po cesti vse gladko. Tokrat je šlo in še preden so odprli check in smo že bili na letališču. Tudi pri kontrolah in vkrcanju je šlo vse gladko, nobene pretirane gneče ni bilo, let pa je tudi minil mirno. Čeprav smo potovali direktno, je težko reči za deveturno letenje z letalom, da je minilo hitro. A ob gledanju filmov, poslušanju glasbe, branju… je šlo.

V New Yorku smo najeli stanovanje čisto zraven Central Parka, preko Airbnb. New York je zelo drago mesto, cene hotelov so visoke, prav tako tudi cene najema stanovanj, vendar so cene najema stanovanja vseeno nekoliko bolj ugodne od hotelskih sob, zato smo se odločili za to možnost. Taksi nas je pripeljal čisto do vhoda, kjer so nas že čakali Neva, Vid, Maj in Julija. Že med vožnjo do stanovanja nase je zajelo velemestno vrvenje in gneča na cestah.

Strme stopnice v drugo nadstropje najetega stanovanja, z velikim kovčki so bile kar izziv, prav tako je bil izziv spraviti kovčke v miniaturne sobe. A saj ne bomo veliko v stanovanju smo se tolažili. Ja, na povsem pozidanem Manhattnu je prostor zelo dragocen in velika stanovanja so zelo velik luksuz.

Sprememba časa, 6 ur zamika, kolikor ga je med Ljubljano in New Yorkom, nam ni delal prevelikih problemov. Na zahod se je vedno lažje prilagoditi kot potem nazaj na vzhod.

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj