Bangkok

Vtisi ljudi o Bangkoku so zelo različni, nekaterim je všeč, drugim ni, nekatere moti gneča, drugim ni všeč velikost, eni so navdušeni nad čudovitimi templji in palačami…midva sodiva med tiste, ki jim je Bangkok všeč.

Hotel v kitajski četrti Shanghai Mansion je bil zadetek v polno. Bil je resnično očarljiv. Prenovljena stara zgradba naju je navdušila, kljub temu, da prostorna soba ni imela razgleda, pravzaprav niti pravega okna ne in vrata v sobo niso tesnila, kar je eno od gostij zelo zmotilo in se je energično pritoževala pri recepciji, naju pa čisto nič.

Pred sobo sva imela bazenček z ribicami

Postelja je bila videti kar majhna v ogromni sobi

Kotiček za sedenje

Že prvo popoldne, takoj ko sva prispela v hotel, sva se odpravila na dolg pohod, da sva si raztegnila noge in s hojo pregnala letalsko zasedenost. Čeprav se je že večerilo, sva se odpravila peš do najbolj znane žurerske ulice Khao San. Lampijoni vsepovsod so pričali, da smo v kitajski četrti.

Kitajska četrt je bila zares čarobna

Zmaj nas je spremljal z očmi

Lampijoni so se nežno pozibavali v vetru in oddajali nežno svetlobo

Ker sva končno prišla do ulice Khao San, sva postala lačna in si kar na ulici kupila hrano, najprej pad thai, nato posebne cmočke z različnimi polnili in na koncu, za posladek, še mango sticky rice. Zelo posebno tajsko sladico, ki jo prodajajo vsepovsod. Koščki manga s kuhanim rižem in posebnim sladkim prelivom so nenavadno okusni. Khao San ni naredila zelo velikega vtisa na naju, za nakup praženih, pečenih ali sušenih insektov, črvov, škorpijonov, ki jih prodajajo tam pa se nisva odločila. Kljub mojim preteklim trdnim namenom kako bom na Tajskem poskusila pražene kobilice, me je pogled nanje odvrnil od te namere. Najbolj pa mi je žal, da sem jih tudi fotografirati pozabila.

Khao San Road
Cmočki z različnimi polnili so bili odlični

Ko sva se že pozno ponoči utrujena in z bolečimi nogami privlekla v hotel, sva, kljub šesturni časovni razliki brez težav zaspala. Ker je bila naslednji dan nedelja in ker je v Bangkoku samo ob nedeljah  odprta največja tržnica v Aziji, Chatuchak, sva svoj program priredila tako, da sva si lahko ogledala to čudo. Nekaj sto metrov od hotela je bila postaja podzemne železnice, ki pelje čisto do tržnice. Postaja Kamphaeng Phet je praktično ob vhodu vanjo. Sistem za nakup vozovnic za podzemno železnico je zelo enostaven. Na posebnem avtomatu izbereš postajo kamor želiš in vstaviš denar ter dobiš žeton, s katerim ob vstopu odpreš avtomatska vrata, na koncu poti pa ga vstaviš v odprtino avtomatskih vrat.V gneči, ki vlada na ulicah Bangkoka, je uporaba podzemne železnice odlična in cenovno ugodna možnost.

Tržnica je zelo sistematično urejena na posamezne oddelke

Kar precej sva bila presenečena nad urejenostjo tržnice. Vse je lepo označeno, trgovine so lepo urejene, ponudba pa fantastična. Ker sva bila prvi dan na Tajskem, še nisva bila razpoložena za nakupovanje, tako da sva si bogato ponudbo le bolj kot ne ogledovala. Če bom še kdaj imela možnost biti v nedeljo v Bangkoku, si bom zagotovo dala duška tudi z nakupi. Ko sva bila že utrujena od ogledovanja ponudbe tržnice, sva si najela taksi in se odpeljala še do Hard Rock Caffeja, da sva kupila majico z napisom Bangkok. Tako sva si med vožnjo ogledala še moderni del Bangkoka, kjer v nebo silijo moderni stekleni in jekleni velemestni nebotičniki. Kot bi vstopila v drug svet. Nasprotje med kitajsko četrtjo in modernim centrom je neverjetno.

Nazaj do hotela sva šla z vlakom in presedla na metro. Ko sva šla še kos poti peš, sva naletela na nedeljsko tržnico s stojnicami, kjer so prodajali vso mogočo hrano. Kar sline so se nama pocedile ob slastnih jedeh in hitro sva si napolnila prazne želodce. Čeprav sva običajno precej zadržana glede ulične hrane, sva si na Tajskem dala duška in jo odnesla brez kakršne koli težave.

Morska hrana na ulici

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj