Naples, Fort Myers, St. Petersburg

Včeraj smo se po zajtrku odpravili s Key Westa in ga prepustili mladini, ki se neutrudno zabava. Odpeljali smo se proti Naplesu, na zahodni obali Floride. Pot je bila dolga, saj je samo otočja Keys 100 milj, nato pa je še lep kos poti čez celotno Florido z vzhodne na zahodno obalo. Pozno popoldne smo končno prispeli do Naplesa in prva misel je bila hrana. V vodiču smo prebrali, da se največ dogaja na 3th Street, zato smo se podali tja in upali na dobro večerjo. V dveh restavracijah so bili polni in šele v tretji, italijanski smo dobili mizo. Pa naj bo italijanska hrana smo rekli, čeprav je imamo dovolj tudi v Evropi. Treba je priznati, da hrana ni bila slaba. Še bolje se nam je izšlo s časom, saj smo po večerji imeli še 15 minut časa, da pridemo do obale in si pogledamo sončni zahod. Že večkrat smo opazili, da Američani prav častijo sončni zahod in se vsi v času zahajanja sonca odpravijo na obalo gledat, kako sonce utone v morju. Posneli smo nekaj lepih fotografij in se odpravili spat, saj nas je danes čakal naporen dan.
Sončni zahod v Naplesu
Zvečer trume ljudi pridejo na pomol gledat sončni zahod

[map gpx=”http://www.lahkihnognaokrog.net/wp-content/uploads/2013/03/florida-7.gpx” elevation=”no” download=”no” ]

Že ob sedmih smo se odpravili iz hotela proti Fort Myersu, kjer smo imeli rezervirano turo s čolnom z ogledom delfinov in ostalih živali, ki živijo ob obali. Kapitan Mark in njegova pomočnica Theresa sta nas pozdravila na čolnu, kjer smo bili edini potniki in odpravili smo se iskat delfine. Na poti smo videli še veliko zanimivih ptičev in končno tudi delfine, najprej mamo z mladičem, potem pa še nekaj drugih. Ko je Mark zapeljal v biližino delfinov in je Theresa dala na ves glas glasbo Boba Marleya, so se delfini začeli igrati in igrivo skakati iz vode za brazdami, ki jih je delal čoln. Fotoaparati so škljocali kot za stavo. Delfini so zelo igrivi in se radi pokažejo in plavajo ob čolnih. Menda tudi uživajo v glasbi Boba Marleya, vsaj tako sta trdila Mark in Theresa :-).

Kapitan Mark na svojem čolnu
Delfini so skakali iz vode kot za stavo
Videti je bilo kot da jih skoki zabavajo
Še en skok

Ustavili smo se še na enem izmed otočkov v zalivu Fort Myers, na prekrasni peščeni plaži, polni školjk. Nekaj najlepših smo nabrali, Damir, ki je bil najbolj pogumen, se je tudi okopal v vodi.

Zaupljivi ptič je prišel čisto do Damirjeve roke
Krasna peščena plaža v Fort Myersu
Plaža je bila polna školjk

In našega izleta je bilo že konec. Pred nami je bila pot so St. Petersburga, kjer bomo danes prespali.

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj