San Gimignano, Pienza, Montepulciano

Med najbolj zanimivimi in znanimi toskanskimi mesteci je San Gimignano, ki je znan predvsrm po svojih stolpih, zato ga imenujejo tudi toskanski Manhattan. Pomembni prebivalci San Gimignana so se kosali v tem, kdo bo zgradil višji stolp za opazovanje približevanja sovražnika. Bilo jih je ogromno, do danes se jih je ohranilo le še nekaj.  Mestece je sicer prijetno, z ozkimi uličicami, ki so jih zavzeli turisti. Številne trgovine s tipičnimi toskanskimi izdelki pa prijazno vabijo k nakupom. V Toskani mi je posebej všeč to, da v trgovinicah prodajajo zelo malo kičastih spominkov. Večina trgovinic prodaja tipične toskanske sire, salame, vina ali izdelke iz usnja in keramike.

San Gimignano je toskanski Manhattan
Tipična trgovinica s toskanskimi pridelki in izdelki

Iz San Gimignana sva se odpravila proti Montalcinu, saj sva nameravala obiskati zelo znano vinarno Banfi. Najin GPS naju je peljal po najbolj odročnih cestah Toskane, gor, dol, ovinki sem in tja, dokler končno nisva pripela do lepega srednjeveškega gradu Castello di Poggio Alle Mura na vrhu hriba, ob katerem je vinoteka. Poskušala sva vina in nakupila nekaj zaloge za domov ter se odpravila naprej, proti Pienzi.

Castello Banfi
Vrt pri Castellu Banfi
Cvetoči mak v Toskani

Pot proti Pienzi teče po Val d’Orzia, dolini, ki je od leta 2004 razglašena za naravno dediščino. Pokrajina je izjemno lepa, polna tipično toskanskih prizorov, ki jih poznamo s fotografj in slik. Mehko valujoči grički, zelena polja, drevoredi cipres. Res je lepo.

Toskana
Lepota pokrajine je neopisljiva

Tudi Pienza je prijetno mestece, poznana po izvrstnem ovčjem siru pecorino. Prav tako kot drugod po Toskani, je tudi v Pienzi bilo povsod zelo veliko turistov, ki so navdušeno fotografirali stare zanimive stavbe in lepe razglede na okoliške gričke.

Utrinki iz Pienze
Pienza
Zavite uličice so ena izmed značilnosti toskanskih mest
Opečna tla so v Toskani zelo pogosta

Iz Pienze je le še streljaj do Montepulciana, ki je bil najina zadnja postaja danes. Je največje mestece med vsemi tremi, ki sva jih obiskala, prav na vrhu je katedrala in lep trg. Od vsepovsod z obzidja pa so lepi razgledi na okoliško pokrajino. Vsa renesančna  mesteca so na hribih, da so se lažje branila pred sovražniki in obdana z obzidjem.

Montepulciano

Toskana je res lepa,  tako stara mesteca kot tudi pokrajina. Vedno znova jo lahko obiskuješ in občuduješ.

Prelepe gradove srečaš na vsakem koraku

Zvečer sva šla spet na večerjo k Latiniju. Tokrat sva jedla jaz rižoto z artičokami, Damir pa pečeno račko. Slastno! Šefinja nama je na koncu prinesla še mlad ovčji sir z rukolo, tudi zelo okusen. Toskanci res znajo uživati.

Naslednji dan zjutraj je v Certaldu začelo deževati in zelo neprijazno temno nebo je kazalo, da se dež ne bo kar hitro ustavil. Tako sva se odločila, da greva po zajtrku kar domov. Ker sva bila precej južno od Firenc, je Garmin pokazal, da bova do doma potrebovala 5 ur. Kmalu za Firencami je nehalo deževati in vožnja je postala prav prijetna. Na cesti ni bilo nobene gneče, tudi tovornjakov ni bilo, kar je še sreča, saj je odsek ceste od Firenc do Bolonje prav neprijeten, sami ovinki in tuneli. Kilometre sva puščala za sabo kot za stavo in popoldne sva bila že doma. Prav prijeten je bil izlet v Toskano in spet sva si napolnila baterije za službene izzive.

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj