Kuala Lumpur-Kitajska četrt

Čisto blizu najinega hotela je bila postaja podzemne železnice in za približno 70 evrskih centov sva se z vlakom pripeljala čisto v osrčje kitajske četrti, na postajo Pasar Seni, ki je znana predvsem po stari stavbi iz leta 1888, ki so jo preuredili v Centralno tržnico (Pasar Seni) ter po ulici Petaling, kjer se nahaja ogromna  odprta tržnica ponaredkov vseh mogočih dizajnerskih znamk. Centralna tržnica je klimatizirana in zelo lepo urejena, z ogromno majhnimi trgovinami s spominki, oblačili, prigrizki, nakitom v enem delu pa je gostinski del. Je prava paša za oči, cene spominkov so ugodne. Ugotovila sva, da so vse cene v Kuala Lumpurju nižje kot v Singapuru.

Centralna tržnica (Pasar Seni)-modra stavba v ozadju je raj za nakupovanje
Kasturi Walk-ulica ob Centralni tržnici s stojnicami z najrazličnejšimi izdelki

Ko sva dodobra prečesala Centralno tržnico in nakupila spominke, sva se odpravila še na Jalan Petaling.  Mogočen vhod napoveduje posebno doživetje. Tržnica zaživi v polni razsežnosti šele pozno popoldne in najbolj oblegana je ponoči, a midva sva šla tja že zgodaj popoldne, ko po sredini ulice še ni nadrenjanih premičnih stojnic in se je po ulici veliko lažje premikati.

Vhod v Petaling

ta del Kitajske četrti je znan predvsem po ponaredkih dizajnerskih znamk. Moram priznati, da česa takega nisem pričakovala. Predstavljala sem si, da se bodo ponaredki sramežljivo skrivali med običajnimi izdelki, a ne, na tej tržnici se prodajajo skoraj izključno samo ponaredki. Nekateri ponaredki so slabši in tudi laično oko hitro ugotovi, da niso originali, tisti najboljši, ki so za povprečnega nakupovalca čisto enaki kot originali (ali pa so morda tudi originali, ukradeni, izdelani skrivoma?) pa so v posebnih skladiščih, kamor te povabijo, če vihaš nos nad razstavljenim blagom. Zanimiva izkušnja!

Police se šibijo od torbic Louis Vuiton, Chanel, Celine, Dolce Gabana…

Bližajoči večer in noč sva izkoristila za ogled osvetljenih Petronasov ponoči. Magična dvojčka sta ponoči resnično čarobna in privabljata množice turistov, pa tudi domačinov.

Vijoličast znak v ospredju je znak za ogromen nakupovalni center Suria KLCC z neštetimi dizajnerskimi trgovinami, ki prodajajo originale :-).

Pred dvojčkoma je park z jezercem s barvastim vodometom

Čudovite barve vodnih curkov se spreminjajo, voda valovi, le še glasba manjka in bi imel človek občutek, kot da je v Las Vegasu.

Dvojčka Petronas ponoči zlato žarita.

Dan sva zaključila na večerji v enem izmed Food Court-ov, ki slovijo po dobri hrani. Rezanci s kozicami in z zelenjavo so bili izvrstni!

Obrok za dva, za 4 eure, vključno s pijačo.

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj