Singapurski živalski vrt

Divje živali so ena izmed najinih strasti, ki so velikokrat razlog pri določanju cilja naslednjega potovanja. Tudi tokrat bi bilo tako, če bi izpeljala potovanje tako kot sva si zamišljala, torej z dodatkom divjine na indonezijskem otoku Sumatra. Ko nama to ni uspelo, sva pa obiskala živalski vrt v Singapurju, ki ga v nekaterih vodičih uvrščajo med najlepše živalske vrtove na svetu. Zelo daleč ven iz centra Singapurja je, proti severu. Najprej je treba na podzemno, nato pa še z avtobusom številka 138 do vhoda.

Ena glavnih atrakcij, s katero se ponaša singapurski živalski vrt, so orangutani, zelo ogrožene opice, ki v naravi živijo le še na Borneu, kjer sva jih videla na potovanju po Indoneziji in na Sumatri, kamor sva mislila letos. Torej si jih bova ogledala vsaj v živalskem vrtu, če nama ni uspelo priti na Sumatro, sem razmišljala, ko sva hodila proti ogradi. Ko sem zagledala nekaj mladičkov, ki so izgubljeno sedeli na gugalnici na vrhu drevesa, med njimi je bil eden še čisto majčken, ki bi moral biti še pri mamici, me je navdušenje nad živalskimi vrtovi za vedno minilo. Ko sva enkrat videla kakšne so živali v svojem naravnem okolju, je gledati živali v živalskem vrtu prava muka. Ob ogradi z orangutani sva z Damirjem sklenila, da nikoli več ne greva v živalski vrt. Ko sva potem vseeno šla od ograde do ograde, se je ta najina odločitev le še poglabljala. Zelo veliko živali iz singapurskega živalskega vrta sva videla že na svojih potovanjih po svetu v njihovem naravnem okolju, kjer so bile čisto drugačne. Pa ne morem reči, da ta živalski vrt ni lepo urejen, živali so večinoma ločene od obiskovalcev z vodo ali drugimi preprekami, niso v premajhnih kletkah. Le tako nekam žalostne so, njihova dlaka je brez leska, postave sklonjene….Živo se spomnim orangutanov z Bornea, njihovih zvedavih, pametnih oči, ki so nas opazovale, ko so se mirno in počasi pomikali med nami, le kakšen meter ali dva od nas in si nas ogledovali. Kako lepi so bili, kako se je svetila njihova dlaka, kako čisto drugače so hodili, kot ti orangutani v živalskem vrtu. Pa gepardi, elegantne  in ponosne živali, ki se v naravi premikajo počasi, z dvignjeno glavo, z eleganco, so čisto nekaj drugega kot gepard v živalskem vrtu, ki je živčno hodil v krogih, kar nekam postrani ga je neslo, vsake toliko se je ustavil in nekaj povohal ob ograji, pa nadaljeval svojo neskončno pot v krogu. Ne, ne, to niso srečne živali.

Nekaj utrinkov iz živalskega vrta:

V Singapurju sta dve stojnici z ulično hrano, ki imata Michelinovo zvezdico. Pa greva poskusit ali je druga kaj boljša od prve, ki je bila razočaranje. Po zaslugi Damirjeve aplikacije na i-phonu Here, sva Hill Street Tai Hwa Pork Noodle našla brez težav, čeprav je pot do tja precej zapletena. Pred stojnico, kjer so sproti pripravljali hrano je bila vrsta, kakšnih deset ljudi je čakalo, a sva se kljub temu odločila, da bova počakala še midva. Tudi stati v vrsti in opazovati kuharja pri delu in ljudi, ki so eden za drugim hodili do drugega kuharja in naročali jedi, je bilo zanimivo. Končno sva bila na vrsti tudi midva, izbrala sva si jed, po kateri kuhar slovi mešanico rezancev, več vrst mesa, zvitka, kroglic….in ni nama bilo žal. Bilo je dobro, celo zelo dobro, pravzaprav kar odlično! In poceni. Za oba sva skupaj s pijačo dala okrog 10 evrov.

Rezanci z mesom
Hill Street Tai Hwa Pork Noodle

Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj