San Diego

V San Diegu smo prespali v apartmaju v prijetnem Bed & Breakfastu Balboa Park Inn. Zajtrk so nam prinesli v apartma, ki ima izhod na vrt in jutro smo začeli z martinčkanjem na vrtu in počasnimi pripravami na nov dan. Odločili smo se, da začnemo z ogledom ameriške letalonosilke USS Midway, ki je po 47 letnem službovanju v zasluženem pokoju, zasidrana v pristanišču v San Diegu. Leta 2004 so jo odprli za obiskovalce in zanimanje za ogled te legende ameriške mornarice, ki je med drugim sodelovala v Vietnamski vojni in pri vojaških operacijah v Perzijskem zalivu, je zelo veliko.

Pred vhodom.

Letalonosilka je ogromna in muzej v njej je zelo dobro pripravljen. Vsak obiskovalec dobi svoj avdio vodič, ki usmerja ogled notranjosti in krova ladje. Ob ogledu notranjosti in prostorov za posadko smo dobili dober vtis kako špartansko življenje so imeli vojaki na krovu. Prebijali smo se po ozkih hodnikih, kabine za spanje so bile natrpane, postelje majhne, prostora za osebne stvari pa le toliko kot ga je šlo v predal pod vsako posteljo. Na ladji so imeli tudi zapor. In nehote se je porodila asociacija na Alcatraz.

Spalnica.
Prihod iz podpalubja.

Na hangarskem krovu so za obiskovalce pripravljeni simulatorji letenja in Neva in Vid sta se takoj navdušila, da poskusita. Zaprli so ju v kabino brez oken in simulator letenja je simuliral letenje po komandah, ki sta jih dajala od znotraj. Gledalci od zunaj smo videli le kako se je kabina obračala, ona dva pa sta prišla iz simulatorja čisto navdušena kako je bil dober občutek “voziti letalo”.

Gremo letet.
Še zadnji pogled pred vzletom.
Včasih se “avion” obrne tudi na glavo.
Po uspešnem pristanku še spominska slika obeh preživelih pilotov.

Na zunanjem krovu letalonosilke so razstavljena letala, ki so vzletala z ladje in različni helikopterji. Res impresivna slika, ko stoji na krovu ladje drug ob drugem 22 letal in helikopterjev, pa je prostora še za vsaj enkrat toliko letal.

Rambo je izstopil malo prej.
Izkrcanje.

Po vojaško obarvanem začetku dneva smo popoldne prešli v živalski svet, pred tem pa smo s sprehodili po centru San Diega, vključno s staro četrtjo “Gaslamp quarter”.

San Diego je zelo lepo mesto.

Šli smo namreč v San Diego Zoo, v živalski vrt, ki je med najbolj znanimi in lepo urejenimi na svetu. V njem je tudi botanični vrt z nekaterimi redkimi rastlinami. Tudi nas je navdušil. Kljub izjemni velikosti nas poti niso preveč utrudile, saj smo si najprej ogledali živalski vrt iz dvonadstropnega avtobusa, ki je počasi drsel po poteh mimo lepo urejenih bivališč živali, ki so večinoma brez kletk in narejene tako, da čim bolj avtentično prikazujejo njihovo naravno življenjsko okolje ter hkrati nudijo  živalim čim bolj prijetno bivališče. Voznica nam je med vožnjo povedala zanimivosti o živalih mimo katerih smo se vozili ter nas seznanila kako funkcionira park in kako naj se znajdemo v njem. Potem smo si ga ogledali še sami peš. Živalski vrt se ponaša s številnimi redkimi in ogroženimi vrstami, med drugim imajo tudi pande, ki jih je izven Kitajske, v živalskih vrtovih po svetu, menda le 49. Videli smo še gorile, orangutane, pa ljubke koale, ogromnega tigra, leve, presenetil nas je velik tapir, saj smo vsi mislili, da je to manjša žival, pa je v resnici precej velik. Imajo več vrst medvedov, tudi polarnega, ogromno ptičev, opic, nosoroge, slone, povodne konje, a vseh živali si nismo uspeli ogledati, kljub temu, da smo bili v živalskem vrtu do devetih, ko ga zaprejo. Polni vtisov smo šli domov kar peš, saj je naš apartma zelo blizu vhoda v živalski vrt.

Njami.
Njami!
Počitek po kosilu.
Cmok!
Tukaj smo!
Kuduja nam v Tanzaniji ni uspelo videti,…
…flaminga pa ne fotografirati tako od blizu.
Le o čem razmišlja? Verjetno o svobodnem gozdu v Kongu!
Prejšnji članek
Naslednji članek

Povezani članki

Razišči

Križarjenje po arabskem polotoku

Ko so dnevi kratki, noči dolge in turobno vreme zaznamuje naš vsakdan je potovanje...

Abu Dhabi

V Abu Dhabiju smo bili že na križarjenju leta 2019 in smo si takrat...

Bahrajn

Zjutraj, ko smo se privezali ob pomol, nas je pozdravil orkester bahrajnskih glasbenikov in...

Vkrcanje na ladjo

Končno je napočil dan vkrcanja na ladjo Norwegian Down. Ker sva imela zjutraj še...

Doha

V soboto zvečer smo se vkrcali na letalo proti Istanbulu in v nedeljo zgodaj...

Kalahari drugič

»A vidva gresta pa spet v Afriko?« sva z Damirjem poslušala začudene znance, ko...

Priljubljeno

Comments

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj